my blogger's frenzz

Sabtu, 15 November 2008

~mE , mYseLf & i ~



Hehehe...xsgke aku pown mampu mengWUJUDkan blog ak sendiri..actually ak xtau nk isi pe lam blog aku ni nk nmpak cam spesel ckit dr oang lain..dah puas ak bertakafur di depan laptop aku ni,tapi agak2nye otak aku ni memang dh jem sgt kot..xde daye kretiviti yang lahir dan yg mampu aku jana untuk menghasilkan output yg superb..hahahaha..aku dah stat melalut..ni la masalah aku..pe yang kuar dari mulut aku banyak yang merepek dari kerepek..hihihihi..ok2..back to bisness..ehem..ehemm..niat dan nawaitu ak sebenarnye juz nk cube try test wt blog ni..sume kwn2 aku dh de blog sendiri..dh de tmpat tuk melalut..asal celik je mater wt blog..sampai dh xde mase tuk aku..aku sebagai insan yg tidak m'punyai blog t'pakse melalut sorang2..xde sape nk dgr curahan ati aku..waaaaa..huhuhu...tp xpe..it's ok bebeh..hikhik..whai kwn2 ku..aku pown dh de blog sendiri tau!!!!..hahahaha..
so..pade saper2 yg sudi singgah tp xmsuk kt blog aku ni..jemput2 la layan ekk..yg TERsalah singgah pown xsalah sebenarnye singgahan korang 2..wt2 jela xmalu bace blog aku ni,aku pown xmalu nk tulis blog ni..huhuhu..akhir kater..eh,salah..akhir taipan tuk episod kali ini..salam sayang wt sume..muuuaaahhh!!!

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

http://pockids.wordpress.com/